måndag 3 januari 2011

Nytt år, ny kreativitet

2011 kommer att bli ett kreativt år - det har jag på känn. Jag och några av mina pyssliga vänner har börjat träffas då och då för att pyssla och det kommer vi förhoppningsvis att göra oftare under det nya året. Själv har jag äntligen tagit tag i en idé jag har haft en längre tid och det är att göra en stor scraptavla med favoritbilder. För några dagar sedan köpte jag en målarduk i måtten 100 x 80 cm. Ackompanjerad av Club 8:s låt "Jesus, walk with me" pysslade jag vilt härom natten och fick klart min tavla. Den hänger nu i sovrummet. Jag är mycket nöjd med resultatet.

2 kommentarer:

  1. Åh va fin den blev!!! Får titta närmare på onsdag! Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig tavla att titta på varje dag! Jag blev förresten nyfiken på boken du tipsade om! KRAM

    SvaraRadera