tisdag 2 november 2010

De första trevande försöken till att skapa egna julkort

Jag vet att det är långt till jul, men har man tänkt sig att skapa sisådär mellan 30 och 40 egna julkort får man börja i tid. Efter scrap-mässan i Gbg köpte jag på mig massa trevligt material och har börjat experimentera med olika papper, mönster, stämplar, klistermärken, pärlor, glitter och annat spännande material. Jag har dock bara börjat nosa på pysselvetenskapen, så jag har mycket att lära.



                                                              Jag gillar julgranskulan...


                                    De där glittersifforna är favoriter som jag nästa vill äta upp.







                                                    

                                                    Första försöket med glitterstämpling.





3 kommentarer:

  1. JÄTTEFINA kort gumman!! Heja dig! :-) Jag har lagt till dig på min lista över "Inspirationsbloggar". Kraam

    SvaraRadera
  2. Ja, det gäller ju att börja i tid om man ska bli fördig :) Vilka fina kort du har gjort!

    kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Hej Helena! Jag har oxå en blogg, mest foto men ibland dyker det även upp några scrapalster! Kram Hanna

    SvaraRadera